BLOG

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΠΥΛΑΙΑΣ-ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
ΧΟΡΤΙΑΤΗ

Tuesday, 02 November 2021 09:37

Νέες συνήθειες για αποδοτικό διάβασμα !!

Written by
Rate this item
(0 votes)

Νέες συνήθειες για αποδοτικό διάβασμα 

1. Μακριά από Social Media την ώρα της μελέτης

Η συγκέντρωση κατά την ώρα της μελέτης είναι σημαντική. Ενώ το multitasking απαιτείται στον εργασιακό τομέα, στο διάβασμα το καλύτερο είναι να ασχολούμαστε με ένα αντικείμενο εξ ολοκλήρου. Δώσε το 100% της προσοχής σου στο διάβασμά την ώρα της μελέτης χωρίς να αναζητάς ποια είναι η επόμενη νέα είδηση στο newsfeed του Facebook ή του TikTok.

Δες τι συμβαίνει στα κοινωνικά δίκτυα όταν τελειώσεις το διάβασμα. Θα το χαρείς περισσότερο από το να το κάνεις στα κλεφτά!

 

2.     Βρες τρόπους που βοηθούν τη μνήμη σου για τη μελέτη

  • Εξάσκησε τη μνήμη σου με ερωτήσεις: Χρησιμοποίησε flashcards στο διάβασμά σου γράφοντας μπροστά την ερώτηση και στην πίσω πλευρά την απάντηση.
  • Συγκράτησε τα σημαντικότερα: Υπογράμμισε τα σημαντικά σημεία για να δώσεις την προσοχή σου μόνο σε συγκεκριμένα κομμάτια του κειμένου και να δημιουργήσεις βοηθητικές συνδέσεις στο κεφάλι σου απομνημόνευσης.
  • Γράψε σημειώσεις: Με το γράψιμο βοηθάς τον εγκέφαλό σου να συγκρατήσει την πληροφορία λόγω της διαδικασίας που κάνει για να στείλει το σήμα κίνησης στο χέρι σου.
  • Κάνε συνδέσεις: Οι μνημονικοί κανόνες και οι παραλληλισμοί βοηθούν σημαντικά στο να θυμάσαι καλύτερα το περιεχόμενο του διαβάσματός σου.

 

3.     Κάνε σύμμαχό σου τις καλές συνήθειες

  • Καλός ύπνος. Χρειάζεσαι τουλάχιστον 7 ώρες συνεχόμενο νυχτερινό ύπνο ώστε να μπορείς να βοηθήσεις την ικανότητά σου στη συγκέντρωση κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Συχνά διαλείμματα. Βάλε πρόγραμμα στο διάβασμά και κάνε και τα απαραίτητα διαλλείματα. Χαλάρωσε το μυαλό σου με φυσική άσκηση, μια βόλτα ή ένα διάλλειμα για ένα υγιεινό σνακ.
    #Tip: Μην επιλέξεις να σπαταλήσεις το διάλειμμά σου μπροστά από μια οθόνη κινητού ή υπολογιστή.
  • Σταθερές ώρες μελέτης: Έτσι ο εγκέφαλός σου θα συνδυάσει ότι τις συγκεκριμένες ώρες τις έχεις για το διάβασμα και θα αποδίδει καλύτερα.

 

4.     Επίλεξε τροφές που βοηθούν τη μνήμη και τη συγκέντρωση.

  • Φρούτα: Όταν τρώμε ένα μήλο το πρωί δρα τονωτικά για τον εγκέφαλο όπως ο πρωινός καφές.
  • Μαύρη σοκολάτα: Είναι ιδανική για τους μαθητές γιατί δίνει στον οργανισμό καφεΐνη και ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες οι οποίες βοηθούν στην ικανότητα συγκέντρωσης.
  • Ξηροί καρποί:Έχουν προστατευτική δράση για τον εγκέφαλο και ειδικά τα καρύδια τα οποία περιέχουν επιπλέον ω-3 λιπαρά οξέα, χαλκό, μαγγάνιο και βιοτίνη.
  • Μύρτιλα: Έχουν αντιοξειδωτική δράση και προστατεύουν τον εγκέφαλο από οξειδωτικές βλάβες, βελτιώνοντας την ικανότητα εκμάθησης και συγκέντρωσης.

 

Tip:  H γλυκόζη βοηθάει στη μνήμη και την εγκεφαλική λειτουργία. Επίλεξε τροφές που την περιέχουν όπως αμυλούχα τρόφιμα (ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες), φρούτα, χυμοί και μέλι και όχι ζάχαρη ή γλυκά.

Βρισκόμαστε σχεδόν στην αρχή  της σχολικής χρονιάς και η ανάγκη για συγκέντρωση και αποδοτικό διάβασμα είναι μεγάλη.

Στα Φροντιστήριά μας  είμαστε δίπλα στους μαθητές και στον καθημερινό τους αγώνα να ανταπεξέλθουν στις μαθησιακές τους υποχρεώσεις με  ποιοτική προετοιμασία, προσωπικό ενδιαφέρον και ενσυναίσθηση.

Να μελετάτε  σταθερά,  να μην αγχώνεστε, να συμμετέχετε στα διαγωνίσματα και  να ακολουθείτε τις οδηγίες των καθηγητών σας γιατί γίνεται εξαιρετική δουλειά από όλους μας !

Read 108 times

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΠΥΛΑΙΑ – ΠΑΝΟΡΑΜΑ
ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ 35
2310 303761
2310 324027
info@systimapylaia.gr
panorama@systimapylaia.gr
ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΣΩΤΗΡΟΣ 3
2310 349840
hortiatis@systimapylaia.gr







Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο τα cookies είναι ενεργοποιημένα.