BLOG

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΠΥΛΑΙΑΣ-ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
ΧΟΡΤΙΑΤΗ

Τα φετινά θέματα του ΑΕΠΠ κρίνονται σε γενικές γραμμές βατά, μέτριας δυσκολίας, χωρίς πολλές παγίδες για τους μαθητές. Xαρακτηρίζονται από πληρότητα ως προς την κάλυψη της εξεταστέας ύλης και από σαφήνεια στη διατύπωση, στοιχείο που διευκολύνει την κατανόησή τους από τους υποψηφίους. Η συνολική εικόνα των θεμάτων αφήνει την εντύπωση μίας καλά ισορροπημένης εξέτασης, με ήπιες διαφοροποιήσεις ως προς τον βαθμό δυσκολίας ανά θέμα.

Πιο συγκεκριμένα:

Στο Α θέμα ως επί το πλείστον υπάρχουν αναμενόμενες ερωτήσεις θεωρίας, με εξαίρεση το ερώτημα Α2, που όμως είχε αναφερθεί σαν σημαντικό σημείο θεωρίας κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Το Θέμα Α παρουσίασε για πρώτη φορά την απαίτηση συγγραφής τμήματος προγράμματος, στοιχείο που εισάγει έναν ελαφρώς διαφοροποιημένο τρόπο αξιολόγησης. Η συγκεκριμένη καινοτομία, αν και δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, πιθανόν να αιφνιδίασε υποψηφίους που δεν είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα σε αντίστοιχου τύπου ερωτήσεις. 


Το Θέμα Β κινήθηκε εντός του προβλεπόμενου πλαισίου της διδακτέας ύλης, με ερωτήματα σαφώς διατυπωμένα και χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Ήταν ένα θέμα που επιβράβευε τη μεθοδική προσέγγιση και τη βασική γνώση των εννοιών ενώ είχε ασκήσεις που δουλεύτηκαν αναλυτικά στα τμήματα του φροντιστηρίου μας, οπότε οι μαθητές δεν θα δυσκολεύουν ιδιαίτερα στην επίλυσή τους.

Το Θέμα Γ, παραμένοντας πιστό στη διαχρονική του παράδοση, περιλάμβανε ερωτήματα αυξημένης δυσκολίας που απαιτούσαν αναλυτική σκέψη και εμβάθυνση στην κατανόηση των εννοιών του αλγοριθμικού σχεδιασμού. Ως εκ τούτου, είναι πιθανό να δυσκόλεψε σημαντικό ποσοστό των εξεταζομένων.

Το θέμα Δ κρίνεται επίσης βατό, με ερωτήματα που ζητούνται αρκετά συχνά στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ήταν προσεκτικά δομημένο και δεν περιλάμβανε ακραίες απαιτήσεις. Παρ’ όλα αυτά, το σκέλος που αφορούσε την υλοποίηση συνάρτησης ενδέχεται να αποτέλεσε σημείο αυξημένης πρόκλησης, ιδίως για υποψηφίους με ελλιπή εξάσκηση σε παρόμοιες δομές.

Συνοψίζοντας, τα φετινά θέματα αποτυπώνουν με σαφήνεια τη φιλοσοφία του μαθήματος, διαχωρίζοντας επαρκώς τους καλά προετοιμασμένους υποψηφίους, χωρίς ωστόσο να αποθαρρύνουν τους υπόλοιπους. Αποτελούν, επομένως, ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα αντικειμενικής και παιδαγωγικά ορθής εξέτασης.

Επιμέλεια σχολιασμού: η ομάδα πληροφορικών του φροντιστηρίου ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΥΛΑΙΑΣ-ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ-ΧΟΡΤΙΑΤΗ

 

ΘΕΜΑΤΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΠΥΛΑΙΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ 35
2310 303761
2310 324027
info@systimapylaia.gr
panorama@systimapylaia.gr
info@systimahortiatis.gr