ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ
Από το
1981
στο χώρο της εκπαίδευσης
Στα τμήματα κατανοώντας πλήρως τις ανάγκες των μαθητών διαμορφώνουμε ειδικά προγράμματα σπουδών, που έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους μαθητές να καλύψουν έγκαιρα κενά που ενδεχομένως έχουν και ταυτόχρονα εμβαθύνουμε με κάθε λεπτομέρεια και αναλύουμε βασικές ενότητες της ύλης σε όλα τα μαθήματα. Διερευνούμε αρχικά, αν οι μαθητές διαθέτουν τις προαπαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες να παρακολουθήσουν χωρίς προβλήματα τη διδασκαλία της νέας ύλης.
Προσδιορίζουμε το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται οι μαθητές, ατομικά αλλά και στο σύνολο της τάξης, ώστε να προσαρμόσουμε ανάλογα τη διδασκαλία, δουλεύοντας επάνω στις ελλείψεις τους Διδάσκουμε την ύλη του κάθε μαθήματος ξεκινώντας από μηδενική βάση, παρέχοντας σαν περιφερειακή επιπρόσθετη υποστήριξη φωτοτυπίες, σημειώσεις με μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και μεθοδολογίας που μαθαίνουν το μαθητή να σκέφτεται και να ελίσσεται χωρίς το άγχος της πίεσης του χρόνου και της ύλης που πρέπει να διδαχθεί.
Έτσι έχουμε τη δυνατότητα διεκπεραίωσης της ύλης μέχρι τον Φεβρουάριο, ώστε να περισσεύει αρκετά ωφέλιμος χρόνος τριών μηνών (Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος) για επαναλήψεις, διδασκαλία και ανάπτυξη συνδυαστικών θεμάτων σύμφωνα με το πνεύμα των εξετάσεων